علی جانم به قربانت...

علی جانم به قربانت... 

 

 

 

 میلاد سرور و سالار و عشق خودم حضرت علی (ع) رو به تمام عاشقاش تبریک می گم 

... 

 

اگه دوست داشتید یه سری به 

ادامه ی مطلب 

بزنید 

...

امیدوارم که همیشه همه ی پدرای دنیا سایه اشون کم نشه... 

 

علی (ع) نمونه ی کاملی از یک مسلمان بود که به هیچ عنوان نمیشه نمونه یا مانندی از ایشون رو تو زمان حاضر پیدا کرد 

 

همیشه متاسف بودم و هستم و خواهم بود که به بعضیا لقب عل-ی ز-ُ-مان رو می دن با توجه به .... کاریای وحشتناکی که کرده که اصلا حتی فکر کردن به همچین مسئله ای همیشه عذابم میده... 

 

به امید اون روزایی که هم اخلاق خودمون هم مسئولین مملکتمون علی وار بشه... 

 

میدونم به موضوع وبلاگ ربطی نداشت ولی واقعا نمی تونستم نگم.. 

 

بهروز باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
hashem جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

bahse 30a30 mamnuuuuuuuu

eydet mobarak azizam

چشم
عید شمام همین طور عزیزم

ج پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

بله به شما هم مبارک

به یکی گفتم ایشالا سایتون رو سر خونوادتون باشه
گفت : ینی خودم نباشم؟

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد