مایکروسافت مرورگر گوگل را به عنوان تروجان شناسایی کرد !!!!

مایکروسافت مرورگر گوگل را به عنوان تروجان شناسایی کرد !!!! 

 

 

 

مایکروسافت تایید کرده است که ابزارهای امنیت آن به اشتباه مرورگر گوگل کروم را از ماشین های ویندوز حذف کرده اند و آن را با عنوان از خانواده تروجان زئوس علامت گذاری کرده اند 

 

 

به ادامه ی مطلب 

مراجعه نمایید 

...

مایکروسافت تایید کرده است که این مساله ناشی از به روز رسانی نادرست آنتی ویروس است که حدود 3000 کاربر ویندوز را تحت تاثیر قرار داده است.
مایکروسافت در بیانیه ای اظهار داشت: ” در سی ام سپتامبر سال 2011، یک تشخیص نادرست برای PWS : Win32/Zbot شناسایی شد، در نتیجه گوگل کروم سهوا مسدود شد و در برخی موارد از روی کامپیوترهای شخصی مشتریان حذف شد. در حال حاضر این مسئله را برطرف کردیم. یک به روز رسانی با شماره (1.113.672.0) در ساعت نه وپنجاه وهفت دقیقه صبح منتشر کردیم.”
یک سخنگوی مایکروسافت می گوید، کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند باید آخرین به روز رسانی ضروری امنیتی مایکروسافت (Microsoft Security Essentials) را به صورت دستی اعمال نمایند.
هم چنین سخنگوی مایکروسافت افزود: برای اعمال این به روز رسانی، به سربرگ به روز رسانی بروید و بر روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید و سپس گوگل کروم را نصب نمایید. از مشتریان مایکروسافت برای به وجود آمدن این مشکل عذرخواهی می کنیم.
علاوه بر Microsoft Security Essentials، محصولات Microsoft Forefront Endpoint Protection نیز گوگل کروم را به عنوان یک تهدید بدافزار شناسایی و اقدام به حذف آن کردند. هر دو محصول از موتور ضد-بدافزار یکسانی استفاده می کنند 
جالب این جاست که وقتی این اتفاق برای گوگل کروم میوفته این جمله رو بالای نرم افزار مینویسه: 
 
"Alert: Google Chrome has been incorrectly marked as malware by Microsoft security software."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد