ترجمه فصل ششم Algorithm Design - Kleinberg با حل المسائل

 ترجمه فصل ششم Algorithm Design - Kleinberg با حل المسائل

 

 

 

میدونم خیلی از دوستان هستن با این مسائل مشکل دارن 

مثه خود من  

اگه مشکلتون حل شد مارو هم دعا کنید 

دانلود در 

ادامه ی مطلب 

...

( لینک ها به روزرسانی شدند ) 

 

دانلود ترجمه فصل 6 

(کلیک کنید) 

 

دانلود حل المسائل فصل 6 

(کلیک کنید)   

 

پسورد فایل ها : www.itpedia.blogsky.com

پسورد فایل پی دی اف : birds 

 

نظرتونو میگین دیگه نه ؟؟؟

نظرات 13 + ارسال نظر
fa چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام،میشه لطفا حل سوالات این کتاب رو ترجمشو بزارین

سلام
متاسفانه موجود نیست

مریم شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام میشه اگه ترجمه ی کامل کتاب رو دارید برام میلش کنید؟؟؟ خیلی خیلی بهش نیاز دارم و نمیتونم از جایی پیداش کنم

سلام متاسفانه ندارم

aminn سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام خسته نباشید من توی بازکردن فایل مشکل دارم بعد از وارد کردن پسورد ارور میده من راه حل سوال 5 رو میخوام ممنون میشم زودتر کمک کنید..

سلام
لینک مشکلی نداره

fazi جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:16 ق.ظ

عالی بوووووود....خیلی مممنون داقعا.....
خدا خیرتون بده/...

sara پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:31 ب.ظ

saalam
chera mn natonestam baz konm pdf ro soale 29 ro mikhammmm
nmishe vasam mail koniiidd
lotfannnnn

salam
be password ha deqat konid vali bazam email kardam baratun

ali چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:45 ب.ظ

ایول حاجی دمت گرم. خیلی لطف کردی

khahesh mishe

مطهره سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام حل المسائل بازنمیشه
میشه لطفادرستشوبزارید من لازم دارم

salam
moshkeli nadare
deqat konid pass e file e feshorde address e kamele e weblog e va pass e har file e pdf ham birds

رضا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ

عااااالی دمت گرم
اگر یه موقع جواب های فارسیش هم گیرت اومد حتما بزار

qorbune shoma
baeed midunam giram byad vali chashm

Mehrdad یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ق.ظ

خیلی ممنون عالی بود

خواهش میشه
قابلی نداشت

nazi یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام چرا دانلود نمیشه پس من واسه فردا لازمش دارم اگه میشه لطف کنین به ایمیلم بفرستینش

سلام
مشکلی برای دانلود نیست دوست من

faezeh چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ http://mohandesfaezeh.blogfa.com

salam
mer30
alee bood
bazam mamnon ke 1 faslesho gozashteed
age kole ketab hata be english esham dashteed mamnon meesham behem begeed idim ro bedam baram email koned

سلام
خواهش میشه
اگه پیدا کردم حتما

نیل پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

خیلی ممنون لطف کردید

خواهش می کنم
ممنون از این که سر زدید

نیل یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام خسته نباشید
لینکتون مار نکرد
حل المسائل فصل 6 kleinberg و می خوام
اگه میشه واسم mail کنین ممنون میشم

ببخشید به خاطر لینک ها
به زودی لینک هارو درست می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد