خودشناسی

سلام به دوستان گلم 

  

 راستش امروز نظری رو از یکی از دوستان در مورد خودم شنیدم که کلا حالمو عوض کرد و خیلی رفتم تو فکر ...

تصمیم گرفتم از این وبلاگ و از این پست استفاده کنم تا حرف دل شما رو نسبت به خودم و رفتارم و یا شخصیتم بدونم   

اگه حرفی هست که دلتون می خواسته به من بزنید ولی به هر دلیلی  

یا روتون نشده

یا نمی خواستید که بدونم از طرف شما گفته شده ،  

یا اگه زمانی کاری کردم که ازم دلخور شدید ، 

یا گله ای ازم دارید 

و یا هر چیز دیگه ای  

 لطفا حتما بهم بگید 

  

خواهشا تعارف رو بذارید کنار و اصلا فکر این نباشید که ممکنه من ناراحت شم  

اگه خواستید یک راهی هم بذارید که بتونم جواب بدم بهتون ( مثلا شماره یا ایمیل ناشناس ) 

اگه به نظرتون مشکلی نیس که پیغامتون رو بعد از تایید من بقیه ببینن ، از قسمت نظرات همین پست استفاده کنید 

  

یا اگر خواستید کسی نبینه از این فرم استفاده کنید : 

 

فرم تماس با من  

 

حرف و نظر شما خیلی واسم مهم و ارزشمنده

 

بهروز باشید دوستان من