دانلود MiniTool Partition Wizard Pro v6.0 مدیریت قدرتمند پارتیشن

دانلود MiniTool Partition Wizard Pro v6.0 مدیریت قدرتمند پارتیشن 

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار MiniTool Partition Wizard Pro v6.0: 

-  تغییر سایز پارتیشن ها
- تبدیل از حالت داینامیک به حالت ایستا
- پشتیبانی از انواع استانداردها در مورد هارددیسک ها
- عدم نیاز به راه انداری دوباره سیستم برای تغییر پارتیشن ها
- سرعت بسیار مناسب نرم افزار
- ریکاوری پارتیشن های قبلی
- سازگار با پارتیشن های موجود در لینوکس
- پشتیبانی از حالت Raid برای هارددیسک ها
- پشتیبانی همزمان از 32 هارددیسک مجزا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 

 

دانلود در 

ادامه ی مطلب 

...

دانلود با حجم ۸.۱۷ مگا بایت 

(کلیک کنید)

نظرات 2 + ارسال نظر
hosniye شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

دانلود می کنم ولی کار من نیست ...خدا خیرت بده ....
مطئنی با 7 می خوره !!!ولییییییییییییییی معرکه بود ....


چشم ایشالله سر وقت درستش میکنم
آره به ۷ میخوره
قابلی نداشت

!!! شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سجادتو اگه بخوای رو وبلاگت درست حسابی کار کنی بی نظیر میشه

با تشکر از !!! عزیز
شما لطف داری
من دارم تفریحی کار می کنم
وقت نمی تونم بذارم رو وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد