پخش موزیک زنده در ITPEDIA با انتخاب خود شما

پخش موزیک زنده در  ITPEDIA با انتخاب خود شما 

 

 

 

 

توضیحات بیش تر در 

ادامه ی مطلب 

...

 

سلام به دوستای عزیز خودم  

 

یک پلیر برای وبلاگ گذاشتم که امکان این باشه تا بازدید کننده های محترم (از جمله شما) بتونن روی وبلاگ،موزیک زنده گوش بدن

 

البته می خواستم زودتر این کار رو انجام بدم ولی دنبال روشی بودم که خود بازدید کننده ی عزیز بتونه آهنگ رو هر وقت که بخواد پخش کنه،قطع کنه هم چنین امکان انتخاب آهنگ رو هم به بازدید کننده ی محترم بده و ظاهر خوبیم داشته باشه 

 

به لطف خدا این امکان رو فراهم کردم 

 

فقط کافیه روی یک آهنگ در منوی "پخش موزیک زنده" (که مکان این منو در عکس نمایش داده شده)  کلیک کنید تا نتیجه رو ببینید 

 

به همین راحتی 

  

 به کسی نگین ولی احتمال داره پخش فایل تصویری رو هم اضافه کنم

اگه نظری،پیشنهادی یا انتقادی داشتین سراپا گوشم  

 

خیلی باحالین(همه تون)(حتی شما دوست عزیز) 

 

بهروز باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
delaram جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ

vase man ejra nemikone!

به خاطر فیلتر شدن سایته آهنگاست
الان ردیفش می کنم

. شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

tirip love bardashti" ahay to k eshghe maniiiiiiiiiiiiii"
be ma ham begu kiye dg
begu beguuuuuuuuuuu

اول شما بگو کی هستی تا ببینیم چی میشه

رضا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

مطرب خونست مگه ؟!
پ.ن : گفتم ی گیری داده باشم

ایول
دلم واسه گیر دادنت تنگیده بود

بهار چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ق.ظ http://phoenix90.blogfa.com

ملودی برزو خان رو هم داره ؟چطوری این کارو کردی ؟ تصویریش خوبه.... نما + آهنگ

اونو هم اضافه می کنم
یه کم به سختی
آره انشالله تصویریش رو هم میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد