موزیک ویدیو یاس-یه بار(همراه آهنگ)

موزیک ویدیو یاس-یه بار  

(همراه آهنگ)

 

 (لینک های جدید جای گزین شدند)

 

 

 

این موزیک ویدیو و آهنگ و هم چنین تکست اون فوق العاده است 

پیشنهاد می کنم دانلود کنید 

 

دانلود در 

ادامه ی مطلب 

...

دانلود با کیفیت بالا 

  (راست کلیک و save target as)  

 (69.55مگابایت)

 دانلود با کیفیت معمولی 

(راست کلیک و save target as) 

(42.37مگابایت) 

 

دانلود آهنگ 

(راست کلیک و save target as) 

(4.1مگابایت)

مرجع:رپفا

نظرات 8 + ارسال نظر
ye doost یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ

مرسی بهترین آهنگی بود که گذاشتی من از اولم میگفتم این یاس با بقیه فرق داره هیچکی باور نمی کرد.

موافقم کار قشنگی بود

maryam چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

chera dl mikonam nesfe miad

asheghe in ahangam

لینک هاشو عوض کردم
دوباره امتحان کن

مریم چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

مسخره ها
بی شعورا
اومدم dl کنم دیدم فیلتر شده
با تو نیستمااااااااااا
با اوناییم که فیلتر کردن

حالا چرا اعصاب خودتو خرد میکنی
لینک هاشو عوض کردم

رضا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

یعنی تو با چه سرعتی جواب دادی و تایید کردی ؟
شرمنده منظورم ماچ بود که ماپ تایپ شده !
باز شرمنده اینجا شکلک ماچ نداره ! ولی کدش : :-*
خیلی قشنگ بود و غم انگیز ناک
به قول دخترا‌:
آخــــــــــــــــــــی !

با سرعت نور
تیم پشتیبانی ITPEDIA خیلی قویه
ممنون واسه ماچ
آره،آخیییی

رضا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

آقا این چه وضعشه ؟
مگه اینجا مطرب خونست ؟
این آهنگهای محرک چیه میذاری ؟ من کلی به گناه افتادم !
جدا از شوخی تنکیو !
برم دانلود کنم بد بود همون فحش هایی که بالا دادم ولی خوب بود میام یک ماپ میکنم

ماپ یعنی چی رصا؟

Y S یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

بله راس میگی دسته یاس درد نکنه
ج یاس: سرت درد نکنه
البته قبلا شنیده بودم
تنکس فور یاداوریش


خواهش می کنم

ashena یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

kheil ghamngizei
tefli bachehaye talagh.
vaghean narahat konande bud.

درسته
امیدوارم ازدواج ها درست انجام بشه تا طلاق نباشه

your sis یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ق.ظ

فوق العاده بووووووووووووووووووووووووووووووود
ایول داداش
واقعا حرف نداشت
تقدیم به همه ی پدر مادرایی که فقط این اسمو یدک میکشن
با تمام وجود حرفای دل ی بچه ی طلاقو میزنه

خواهش باید از یاس تشکر کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد