آهنگ جدید و بسیار زیبا از مهرنوش به نام همیشه کم میارمت

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مهرنوش به نام همیشه کم میارمت 

(لینک آهنگ با کیفیت اصلی جای گزین شد)



دانلود در
ادامه ی مطلب
...

دانلود با حجم 11.3 مگابایت

(راست کلیک و save target as )


صدای باحالی داره به نظر من


نظر شما چیه؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ye doost پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

چرا چند وقته می خوام آهنگ دانلود کنم پیغام میده آدرس اشتباهه؟

دلایل زیادی ممکنه داشته باشه
مثه پراکسی مثلا
یا تنظیمات نرم افزار دانلود

دلارام سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.niloofarrb.blogfa.com

خیلی جالب میخونه منم با نظرت موافقم (استاپ)

چه خوب
(استاپ) یعنی چی؟

باران شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

اره واقعا.مرسی

خواهش می کنم
قابل شما رو نداشت

استاپ جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ


قشنگ بود

به نظر منم صداش باحاله و سبک خوندنش متفاوت و البته جالب

بله موافقم
مرسی واسه نظر

یه دوست چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

اره واقعا به نظر منم صداش خیلی باهاله.من خیلی دوستش دارم

مرسی واسه نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد