مرور گر Opera mini 5 برای سیمبین s60

مرور گر Opera mini 5 برای سیمبین s60



همون طوری که می دونین opera mini با پلتفرم جاوا ارائه می شد

جدیدا شرکت سازنده ی مرورگرهای opera نسخه ی سیمبین این نرم افزار

پرکاربرد رو ارائه کرده که حتی از گوشی های تاچ هم پشتیبانی می کنه 


دانلود در

ادامه ی مطلب

...

دانلود با حجم 855 کیلو بایت

(کلیلک کنید)


پسورد:www.itpedia.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

الان رسما FF رو انداختی دور دیگه ؟!
"تا وقتی که Opera و Google Chrome رو دارید "
IE رو که کلا بیخیال ! یکبار به خاطر ضعف امنیتی ie خیلی اذیت شدم ... اسم ویروسش یادم نیست ولی با active x بود و تنظیمات پیشفرض ie هم active x فعال بود ...

من با FF حال نمی کنم به شخصه
ولی جزو معروف هاست

بهار جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://p

جریان این حفره ی اکسپلوور چی هست ؟ به همه نوع ویندوزی آسیب می زنه ...آنتی ویروس ها هم کاری نمی تونند بکنند ...البته من یک جا خوندم..به مرورگرهای دیگه حمله نمی کنه

حفره یه ضعف امنیتی هستش مطمئنا با آنتی ویروش خوب می تونید جلوش رو بگیرید
در ضمن مجبور هم نیستید از IE استفاده کنید تا وقتی که Opera و Google Chrome رو دارید

رضا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

من مرورگر نمیخوام !
گوشیم افتاد شکست
از این گوشی های 900 دلاری apple بخر برام !

فردا اینم میندازی میشکنیش دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد