غیبت چند روزه

دوستان و بازدید کننده های محترم ITPEDIA از همتون به خاطر این غیبت چند روزه معذرت خواهی می کنم

همش تقصیر این امتحاناست

انشالله دوباره شروع می کنم و در خدمت همتون هستم


یه عکس تو ادامه ی مطلب هست یه نگاه بکنید یه کم بخندید

...


نظرات 15 + ارسال نظر
بهار۲ دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

حالا امتحانات چطوربود؟ خوب دادی؟

نه راضی نبودم

بهار جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

منم مثل یک دوست جرات ندارم نظر بذارم ....
همین طوری به دلیل شایعه بودن ... مزاح بود...
چرا از اون پست های جدیدتون نمی ذارید ...

انشالله از شنبه که dsl وصل بشه از اون پست ها هم میذارم

ye doost پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

فکر کنم اگه همین جوری پیش بره به جای اینکه بگی لطفا نظر بدید باید بگی لطفا نظر ندید!!!!!!

نظر لطفته
منتها اگه 100 نظر هم باشه همشون رو انشالله با حوصله جواب میدم
از همه ی دوستایی هم که نظر میذارن از ته دل تشکر می کنم
همچنین شما

رضا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سجاد برای تنبیه ، خودت انتخاب کن :
1. فلک
2. قلقلک
3. کتک
ضمنا چرا به بچه مردم دروغ میگی ؟ کجاش شایعست ! برای همشون خریده

چه تنبیه های با قافیه ای
نه بابا اونا واسه من خریدن فقط بنده های خدا

بهار پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://phoenix90.blogfa.com

چرا گریه؟

بهار چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://phoenix90.blogfa.com

جریان خرید چیه ؟

هیچی شایعه است

مریم چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

یک انتقاد به وبلاگت دارم
توی لطیفه های تصادفیت
چرا جوک ترکی می زاری
این اصلا جالب نیست
شاید برا بعضیا ناراحت کننده باشه

جدی؟
من تا حالا ندیدم ولی حتما برش می دارم
ممنون که گفتی

مریم چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

سلااااااام
دمت گرم رضا
نا می تونی تنبیهش کن کمک خواستی منم بهت کمک می کنم
سجاد من نفهمیدم کجای این تصویر خنده داره

باقلو پلو ش خنده داره

رضا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

1. آره می دونم طفلکی کپ کرده ولی باید بچه رو باید تربیت کرد دیگه !
این بچه فردا پاشه بره معتاد بشه کی جواب پس میده ؟
این فردا قاتل شد نمی گن چرا اینو تو بچه گی تنبیه نکردین که اینجوری شد ؟
2. سجاد خودمه ! دوست دارم دعواش کنم ! تازه هنوز یک نقشه شومی برات کشیدم سجاد که یک وجب روغن روشه !
سجاد تا حالا برای همه کسایی که نظر دادن یک چیزی خریدی ،‌برای من چیزی نمی خری ؟

واسه تو هم می خرم عزیزم
چی می خوای حالا؟

حالا بماند چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

خواهش میکنم مهندس

به من گفت مهندس

بهار چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://real-phoenix.blogfa.com

آنتی ویروسم درست شد...

خوب خداروشکر
شرمنده که فرصتی پیش نیومد کمکتون کنم

حالا بماند سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

چرا دعواش میکنی بچه رو.میبینی چقد کپ کرده؟؟؟؟؟امتحان دیگه هیچ کارش نمیشه کردُمشروط بشه شما میخوای جواب بدی؟ها ها ها ها؟؟؟شما جورشو میکشیییی؟؟؟؟

ممنون از طرف داری

بهار سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://real-phoenix.blogfa.com

اگه شاندیزه خوودمون که بریم بهش بگیم مشهور شدی عکس بنر رستورانتون جهانی شده..رایگان می تونیم هشتلیک بخوریم..در ضمن من هنوز با آنتی ویروسم مشکل دارم...


در اولین فرصت که تو یاهو آن بودید مشکلتونو حل می کنم انشالله

رضا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

سلام
یعنی چی غیبت کردم ببخشید ؟
فکر کردی خونه خالست هر وقت خواستی بیای هر وقت خواستی بری ؟
بدو پسر جان ! بر پی کارت ! تا با ولیت نیومدی بر نگرد !
سجاد =

بهار دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

با گویش شاندیز نوشتند مگه بده .. طرف مثل پدیده جو گیره !!!
حالا این تو شاندیز خودمون هست؟


نمی دونم کجاست راستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد