جارو برقی USB !!!!!!!!

جارو برقی USB !!!!!!!!



فقط جارو برقی نیست تازه

تو ادامه ی مطلب

بازم هست

















نظرات 8 + ارسال نظر
دختر شمال دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

من یه دونه ازاین جاروبرقیا لازم دارم از بس رومیزم همه چی ریخته

یکی می خرم برات

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

رضا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

دیگه نظرات منو تایید نمی کنی ؟
یک پست جدید بذار یکم اسپم کنیم و بخندیم
وسط امتحانات یکم شادمون کن
اصغر هم سلام داره !

آقا یه کم مهلت بده
سلامت باشن

رضا سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

اضغر میگه این چه وضعشه ؟ این زندگی درست کردی برام ؟
راستم میگه خوب

کیه خلاصه این اصغر؟

بهار سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

خرسه خوشگل بود و واقعا دخترونه بود ..اما مدل آخری یکم چندش آور بود ..اما واقعا پستاتون جالب و بی نظیر هست ...چه موقع وارد بازار ایران می شه ؟به تولید انبوه رسیده ؟یا فقط فعلا جنبه رونمایی داره ؟

لطف داری دوست من
راستش فکر کنم وارد بازار شده منتها این نوع فلش ها چون جنبه ی تزئینی داری کیفیتشون پایینه،پیشنهاد می کنم نخری

leila دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

motavaje nashodam kash ye kam tozih midadid

یه جارو برقی با توان خیلی کمه که مثلا می تونه خاک روی میز کامپیوتر شما رو بگیره با وصل شدن به درگاهUSB
البته بیش تر جنبه ی تزئینی داره دوست من

حالا بماند دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

خیلی جالب بود.

نظر لطفته
مرسی

رضا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://hamghadam.ir

ما خودمون فلش های پیشرفته تری داریم ! مثلا همین فلش خودم ! اینقدر استفاده داره که نگو !
مثلا :
کس نخارد پشت من جز فلش من !!
خیلی راحت این وظیفه رو در کنار نگه داری اطلاعاتم انجام میده

ایول
وظیفه ی خارش رو که خیلی از وسایل انجام میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد