کتاب الکترونیکی مدار منطقی تالیف جدید دکتر طالبیان

کتاب الکترونیکی مدار منطقی تالیف جدید دکتر طالبیان



ضمن تسلیت به مناسبت ورود به دوره ی حزن انگیز امتحانات خدمتتون عرض کنم که 

این کتابی که براتون تو این پست گذاشتم هم کامله و هم حجمش در حد تیم ملی پایینه

خودم که خیلی ازش خوشم اومد

شما هم نظرتون رو بعد از دانلود بهم بفرمایید


دانلود در

ادامه ی مطلب

...

دانلود با حجم 1.52 مگابایت

(کلیک کنید)

نظرات 9 + ارسال نظر
------ پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

منظورت اینه که تقصیره استاده
اشکال نداره پایت قوی میشه!


بله قوی میشه

ye doost پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

ایشاا... که غیبت نمیشه بگو تقصیر کیه؟

نه دیگه میشه حالا نظرات رو بخون شاید متوجه شدی کیه

ye doost چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

ای بابا همش تقصیر این وب لاگته که پاس نشدی

نه دوست من تقصیر وبلاگ نیست
حیف غیبت میشه یا نه می گفتم تقصیر کیه

----- یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

u madar pas shodi???

na

دن شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

ب نظرم کتاب مفیدیه
خوب توضیح داده
یه هفته بعد شد
پس dl ش کردم
مرسی

امیدوارم همین طور باشه

ye doost پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

دمت گرم همشو خوندی؟

قربونت
نه هنوز ولی می خونم ایشالله

دختر شمال پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

سلام٬ خوفی ؟ یه سوال داشتم ٬ کابلی هست که بشه پورت hdmi رو به تلویزیونی که این پورت رو نداره وصل کرد ؟

سلااام دوست همشهری عزیز
شکر خوبم تو خوبی؟
آره هست
یه کابله که از یه طرف سه تا کابل واسه تصویر و صدا داره(زرد،سفید و قرمز)
و طرف دیگه هم HDMI
اسمشم HDMI to AV

دن سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

شیطون
چپ

دن سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

از دست تو
واقعا
تسلیت به شما
باشه حتما dl میکنم
فعلا یه هفته ای وقت هست

کدوم دست؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد