یوزرنیم و پسورد نود۳۲ (ای ست) بدون نیاز به دانلود

یوزرنیم و پسورد نود۳۲ (ای ست) بدون نیاز به دانلود


18 دی



برای مشاهده  

این جا  

 را کلیک کنید 

 

در ضمن لینک بالا ثابت می باشد و هر زمانی به این لینک مراجعه کنید یوزر و پس های جدید روی آن می باشد



------------------------------------------------------------------------------------ 

95% لینک های دانلود به کمک خدا و لطف و صبر

بازدیدکنندگان عزیز و باحال ITPEDIA درست شد


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ق.ظ http://www.hamghadam.ir

سجاد جان از من میشنوی nod رو بیخیال شو !
یک کسپر یا نورتون نصب کن و سیستمت رو Scan کن ، ببین نود آپدیت شدت چه گن*دی زده !!!
من نود داشتم بعدش avira نصب کردم دیدم چه وضعیه !
بین همه آنتی ویروس ها Kasper و Norton بهتر از همه برام جواب داده و الان Norton استفاده می کنم و شدیدا راضی هستم.
امنتی بالا ، کاهش افت سرعت ،‌آپدیت آسون. هر شب تو 2 دقیقه حداکثر آنلاین آپدیت می کنمش ، 4 الی 5 مگ میشه که از یک سرور فوق العاده خوب اطلاعات رو میخونه.

من هم نورتون نصب کردم هم کسپر
کسپر که سرعتو می گرفت و تو امنیت فرقی نداشت
نورتون رو قبول دارم امنیت بالا تری داره منتها خیلی از کیجن ها و کرک های نرم افزارامو به عنوان ویروس پاک می کرد
هرچی هم جزو استثنا ها می ذاشتم باز کار خودشو می کرد
بعد چیزی به عنوان network connection هم نداشت که تمام نرم افزار های متصل به نت رو نشون بده
خلاصه گیر زیاد می داد
آخر سر همین نود رو ترجیح دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد