بدون شرح!!!

بدون شرح!!! 

عکس زیر به علت ترسناک بودن و شکایت برخی از دوستان از عکس قبلی عوض شده است


جهت دیدن عکس قبلی به 
ادامه ی مطلب
رجوع فرمایید
...



به این بامزه ای یه این هاپو


نظرات 11 + ارسال نظر
baran سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام,این چه عکسیه میشه عوض کنی عکس قبلی بهتر بود هیجانیولی خوب تنوع هم خوب

اونم تو ادامه ی مطلب هست
منم موافقم باهات
خیلی هیجانی بود

!!!!! شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام.اوه بسیار عالیست.مرررررررررررررررسی
نخسته

سلام
مرسی لطف داری
سلامت باشی
مرسی واسه نظر

رضا جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

من از این عکس جدیده بیشتر می ترسم

تو بیا بغل من که نترسی

........ پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

slm
bazam migam webe2n kheily jalebe
arezo mikonam hichvaght dele2n abrio cesha2n baroni nashe vase kasi ya chizi k arzeshe shomaro nadare...

علیک سلام دوست من
اگه به خاطر شما دوستای گلم نبود که به این جا نمی رسید
خیلی ممنون که سر می زنی و ما رو دل گرم می کنی
بهروز باشی و سلامت

leila پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

baba toro khoda in chiye gozashti akhe
man vaghti neshangar behesh mirese zod mikeshamesh payin ke nabinam
in khoshnate chehreye ghashangiam nadare
age mishe base dige avazesh kon


خلاصه یه کم تنوعه دوست من
چشم یه چند نفر دیگه ببینن بعد عوضش می کنم
مرسی که سر می زنی

light4night چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://ligt4night.blogfa.com

آ چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ق.ظ

هه هه چه جالب
درک یه احساس واقعی

بله واقعا آدم درک می کنه
مرسی از نظرت

رضا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

اسپم

رضا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

تخصصی تر مطلب بذار
اون اوایل منم تو وبلاگ سابقم :
www.learn.mihanblog.com
پست خوب میدادم ، این اواخر شده بود وبلاگ داستان و عکس !
یکم "فناوری اطلاعات" بنویس‌!
پ.ن : انتقاد در راستای بهبود نه تخریب

رضا جان تو موضوع وبلاگ چند رسانه ایم هست
یعنی:
عکس
صدا
تصویر
مرسی از انتقادت عزیزم

!!!!! سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام.واقعا خسته نباشید!!!!
این چه عکسیه ؟؟؟؟بخدا خیلی ترسیدم با اون دهنش
ببخشید جسارت میکنم اما بهتر نیست ازین عکسا نذارید بازدید کننده هاتون میترسن دور و بر وبتون نمیان!!!!والا!!!
من که با گریه اینجا رو ترک کردم.بای

سلام
متاسفم
حق با شماست
از این به بعد این جور عکس ها رو تو ادامه ی مطلب می ذارم و تو پست قبلش نوع عکس رو اعلام می کنم
انشالله دفعه ی بعد با خنده میری دوست من
ممنون از نظرت

گوگولی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

هه هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد