آهنگ های پیشواز ایرانسل به مناسبت کریسمس 2011

آهنگ های پیشواز ایرانسل به مناسبت کریسمس 2011



بهترین صبح کریسمس،کریسمس تو هم مبارک،شب کریسمس با شما


جادوی کریسمس،شیرینی و شادی،عشق را به خاطر دارم و...


صاحبان اثر:گروه جک یک چشم،مایک هایدن،فیل کی گی،لانس واگون


کد ها در

 ادامه مطلب

...

کد
نام اثری از 




٤٤١٢٤١٠عشق را بخاطر دارم میشل فامبرو 




٤٤١٢٤٠٩لذت آرامش بخش مل وایت 




٤٤١٢٤٠٨جادوی کریسمس لانس واگون 




٤٤١٢٤٠٧شیرینی و شادی جودی پانکاست 




٤٤١٢٤٠٦همه آنچیزی که من نیاز دارم گروه آهن چوب باران 




٤٤١٢٤٠٥آوازی برای تو میخوانم داگلاس کمپ بل 




٤٤١٢٤٠٤کریسمس آمده است کارل واستا 




٤٤١٢٤٠٣اکنون را احساس کن برت پرکینس 




٤٤١٢٤٠٢درخشان و بهترین باب بنت


کد
نام اثری از 




٤٤١٢٤٢٠ناقوسهای شب پاول مایورتی 




٤٤١٢٤١٩پاکو دلوچیا پاول مایورتی 




٤٤١٢٤١٨بولیچکی پاول مایورتی 




٤٤١٢٤١٧چشمان آبی پاول مایورتی 




٤٤١٢٤١٦ناقوسهای سنت ایگناتیوس ورمبورنر 




٤٤١٢٤١٥بهترین صبح کریسمس فیل کی گی 




٤٤١٢٤١٤آماده باش که بریم گروه جک یک چشم 




٤٤١٢٤١٣کریسمس تو هم مبارک گروه جک یک چشم 




٤٤١٢٤١١شب کریسمس با شما مایک هایدن 




٤٤١٢٤١٢غریب تنها مایک هایدن

نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

چطوری سجاد جون ... شارژ نداشتم اس بدم گفتم بیام اینجا . دمت گرم موفق باشی

خوبم عزیزم
مرسییییی
کارت درسته
ممنون که سر زدی

رضا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

حسین جون بچه یک غلطی کرد ، حالا به خاطر من ببخشش !
من قول میدم دفعه آخرش باشه !
سجاد من هر کسی رو تضمین نمی کنم ها !

من عاشق همین تضمیناتم

حسین چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.qazalsora.blogsky.com

آخه رضا جون اعصاب واسه آدم نمیذاره که!!

رضا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
شهاب ( نه ببخشید حسین‌ ! ) خودتو کنترل کن
بیا سجاد جان :
<script src="http://mytheme.ir/themes/script.js" language="javascript"></script>
اینو بر داری ok میشه

مررررررررسی رضا جون

ساشا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

هم پرسه خاطراتم من مثل قدیم پا به پاتم
هواتو داره باز این دل تنهام
این لحظه ها خالی از منه می پرسی چرا عاری از منه
نداره ارزشی بی تو این دنیا

به به
به به

مرسی که بهم سر می زنی

حسین سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.qazalsora.blogsky.com

مگه رضا با تو نیست میگه اون متنو بردار؟
نخند


دارم سعیمو می کنم کدشو هنوز پیدا نکردم

رضا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

"توجه : دامنه ir. رایگان برای وبلاگ نویسان کلیه وبلاگ نویسانی که از قالب های رایگان سایت مای تم (قالب من) استفاده می کنند حتما این مطلب را بخوانند! "
اینو بردار از قالب ، خیلی ضد حاله !

چشم

رضا شاهرخیان دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

سلام
سجاد راستش رو بگو ! چقدر از ایرانسل گرفتی تبلیغشون رو کنی ؟

سلام
فعلا که ایرانسل داره همین طور جیب ما رو می زنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد