ازدواج موقت در مشهد!!!!!!!

امروز اومدم وبلاگ رو به روز کردم و نظرای دوستای گلمو که همیشه لطف میکنن و به این وبلاگ سر می زنن رو جواب دادم

بعد که از سیستم خارج شدم تو قسمت وبلاگ های به روز شده یه آدرس با عنوان

ازدواج موقت در مشهد!!!!!!!

دیدم

راستش با خوندن صفحه اش خیلی تعجب کردم

مردم چه وبلاگ هایی میزنن ها

به وبلاگ خودم یه کوچولو امیدوار شدم 

آدرسش رو تو 

ادامه ی مطلب

گذاشتم

ازدواج موقت در مشهد


نظرتون چیه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

واقعا که .......

بله
واقعا که......

name پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

جالب بود نکته ای که داشت این بود که متوجه شدیم چطور به نام دین جوونا رو منحرف میکنن به خاطر این اگاهی ممنون.ولی از جهتی این پست رو نمیذاشتی بهتر بود به دلایلی که خودت حتما میدونی

بله همین طوره
به هر حال اونا دیگه خودشون می دونن
شاید این کار رو بلا مانع می دونن
مرسی از نظر

گوگولی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

بهترین پست بود


مرسی از نظر

رضا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

دیگه رو این پستت 3 ومین نظر که میدم ! پر رو شدی
به یک نکته توجه کنید تو بلاگشون :
"اگر ازدواج دائم برای شما در شرایط کنونی میسر نیست و اگر ازدواج نکنید احتمال ارتکاب خطا در شما هست چاره ای جز ازدواج موقت نمی ماند . در این صورت برای یافتن همسر موقت یا (((دوست)))"
قسمت اول جمله حرف از دین و ایمان میزنه و کار خودش رو خیر خواهانه جلوه میده
اما آخرین کلمه ... همسر موقت یا (دوست) ،‌ منظورش اینه که احتمال ارتکاب خطا رو با دوست دفع کنیم ! چقدر راحت خودش رو لو میده !

گفتم که
فکر کنم آخر سر هر کیو واسه خودش مناسب دید دست چین می کنه

رضا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

از این کارشون حمایت می کنیم !!!!
ولی طرف این کاره نیست ! خب خیلی راحت حضوری در مکان های مشخص به صورت کاملا قانونی عقد موقت صورت می گیره،چه نیازی به نت و این بچه بازی ها هست؟! این کار برای تازه کارها بدک نیست !

من که فکر می کنم یه کاسه ای زیر نیم کاسه است
اینا دلشون به حال ما نمی سوزه

دن سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ق.ظ

وای باورکردنی نیست :-O
عجب...

آره واقعا

رضا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

من که ثبت نام کردم !
دور از شوخی یک داستان واقعی ماله یکی 2 ماه پیش:
چند وقت پیش یک سایت همسریابی تازه تاسیس ایجاد شد!
در روزهای اول طرف به شماره های عموما وبسمتر ها sms میداد مثلا من نرگسم (یا هر اسمی !‌ رندوم !) و بعد کمی حرف ،‌موضوع عقد موقت و پیش میکشید و میگفت دیگه اس ج نمیدم بیا این سایت عضو شو من هستم.
خیلی ها به سایت رفته بودند.
سایت ظاهرا ساده و زیبا داشت که اطلاعات رو برای عضویت میگرفت
مرحله آخر ثبت نام میگفت اطلاعات دریافت شد جهت تکمیل ثبت نام باید 8 (عدد دقیق یادم نیست)‌بدین ! حالا کاش 8 تومن قضیه بود !
میدونی چی بود ؟
اطلاعات کارت بانکیو رو تو سایتش میگرفت و ذخیره برای کلاه برداری از حساب ...
من اولین بار تاپیک معرفی این کلاهبردار رو تو یک فروم دیدم...رفتم بررسی کردم جز فرم دریافت اطلاعات کارت که جعلی بود بقیه فرم ها نخودی هستند !
خلاصه این آقا(یون ! معلوم شد 2 نفر بودند ! یکی داخل کشور یکی اونور) رو ریپورت دسته جمعی دادیم تا اینکه سایتش فیلتر شد.
موضع جالبی بود گفتم بگم ! این روزها کلاهبردارهای اینترنتی زیاد شدند...
مثلا سایت های فروش کارت شارژ ... نمونه :
http://www.rashcms.com/forum/Thread-%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B8%D8%A8-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%A7%D9%8A%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%D9%8A-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%8A%D8%AF
www.webhostingtalk.ir/f41/14201/
و نمونه های زیاد دیگه...
من یک سری توصیه امنیتی برای خرید اینترنتی رو در لینک اول نوشتم که توصیه می کنم بخونید
---
پ.ن : امیدوارم این وبلاگه از این دله دزدا نباشه

الهی یگم چی نشی رضاااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد