۳ تا عکس از امنیت در حد تیم ملی!!!

به این می گن رعایت نکات ایمنی 

 

 

 

 

بقیه ی عکس ها در 

ادامه ی مطلب 

...

اینم یه نمونه دیگه 

 

 

 

 

 ضد زلزله...!

  

 

 

بله دیگه 

 

------------------------------------------------------------------------------------------- 

نظر یادتون نره 

مرسی

نظرات 17 + ارسال نظر
leila چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

akhe ye kam ajib nist
maslan on hame tirahan ro chanta ajor beiste
be ghole mamanam doroghe ina aslan emcan nadare

تو ایران ممکنه عزیز
من چند نمونه از این کارارو دیدم خودم
ممنون از نظرت

مریم شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

علی جان با حرفت ثابت کردی که حس مردونت خیلی.........
من دن نمی شناسم
نه یک نفریم
نه دوستیم
در ضمن سجاد هم خیلی باهوشه!!!!!!!!!

دوست من لطفا به جای تیکه انداختن به علی و من در مورد مطالب نظر بده
مگه تست روان شناسی نگفتی بذار؟
منم گذاشتم دیگه...

علی جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

کارت خوبه.آفرین.وب مفیدی داری.

مرسی نظر لطفته
باعث خوش حالیه
مرسی که نظر میدی دوست من

علی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

حس مردونه ام میگه این دن و مریم با همن یا ۱ نفرن
و واقعا هوادارتن
راستی ممنون نمیخاد هوادار من شی.همین سجاد بسه

نه عزیز آ پی هاشون فرق داره
حالا اونارو بی خیال
نظرت در مورد مطالب چیه؟

دن پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

سجاد فک کرده بود من قضیه ی وحیدو میگم ک گفتم وقتتو تلف نکن بعد متوجه شد ک منظورم با کسیه ک تو این پست واسش این همه نظر گذاشته
دنبال چیه برادر من؟
شما مرامو شخصیت بیار هواداره شما هم میشیم.

لطف داری شما

علی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام.منم نمیشناسمت.آدرستو تو بلاگ اسکای دیدم.

سلام
عیب نداره از الان که همو می شناسیم دوست من

مریم پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ

علی اقا جوک جالبی بود
شما مردا خیلی با هوشید
سجاد اینو تو جوک های تصادفی بذار

ما مردا واقعا باهوشیم

علی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

دوباره سلام..تو نمی دونی اینا کی اند؟؟؟
زود حدس بزن هوش ما آقایونو به اینا ثابت کن.
هر کی هستند خیلی دنبالتن!!!!
خوش به حالت ما که از این هوادارا نداریم

علیک سلام دوباره
ته باور کن
حالا چه فرقی داره؟
نه بابا کجا دنبالمن
سایمو با تیر می زنن
نگفتی کدوم علی هستی؟

علی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام داداش.تو با این آبجی ها چه سر و سری داری؟
بگو ما هم بدونیم.از فضولی ترکیدیم
این آبجی دن مون نگران چی نباشه؟

سلام
خودت می گی دیگه جای خواهرمن
خودمم نمی شناسم به جون خودم
راستی کدوم علی هستی؟

دن چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

سجاد جون ,داداش وقتتو تلف نکن
چه اهمیتی داره

وقتمو تلف نمی کنم
به نظر من باید صحبت شه رو این مسئله
ولی نگران نباش
مشکلی پیش نمییاد ان شاء الله

مریم چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

اره جونه خودت بلد نیستی
فامیلارو که میدونی

فامیلی ها رو هم بعضی هاشو بلدم
حالا شما رو از کجا بفهمم کدومی؟
حالا خودت بگو

مریم چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

چند نفری فکر کردین به این نتیجه رسیدی
جونه من حدس بزن

من اسم خانوم هارو بلد نیستم
حدس نمی تونم بزنم
خودت بگو شما

مریم دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

حدس می زنی من کی هستم میشناسیا

به احتمال زیاد از بروبکس IT هستی

l-k دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ق.ظ

چقدتاسف برانگیز

بله واقعا
ممنون از نظرت

رضا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

هنر نزد ایرانیان است و بس !

واقعا

دختر شمال دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://r00zaneh.nlogsky.com

چه با حال بود

چشات باحال می بینه
ممنون از نظرت

مریم یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام اگه مطلب جالبی خواستی بگو برات بفرستم از این اکسا زیاد دارم

مرسی دوست من
حتما مزاحمت می شم
اگه وقت و حوصله اش رو داری ایمیلت رو برام بفرست واست دعوت نامه بدم
خوش حال می شم
ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد