می خوای بدونی مغزت چند سالشه؟

ابتدا روی لینک زیر کلیک کنین. 

Click Here

بعد دکمه استارت رو بزنین.

بعد از یک آماده باش (۳ – ۲ – ۱ )بایستی جای اعداد رو

که چند لحظه نمایش داده می شه به خاطر بسپارین

و روی جای اون ها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنین!

بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس

العمل و درستی اون محاسبه و نمایش داده می شه 

عدد من 30 شد


نظرات 7 + ارسال نظر
hashem جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

man yebar 30
yebar 23 shodam
sajjad jun b dustan begu un adad harghadr k kamtar bashe emtiazesh bishtare
in maryam alaki khoshal shode

بابا جووووووووووووووون
الان دیگه خودت گفتی
من چی بگم دیگه؟

حالا بماند شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

خواهش میکنم پیشششششش میاد دیگه

حالا بماند پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

ممنون.ولی یکم سنگین باشید اقا

من فکر کردم شما پسری
اسم نمی نویسید از این مشکلام پیش میاد دیگه خانوم مهندس
شرمنده به هر حال
ممنون که سر می زنی

حالا بماند چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

من ۳۷ شدم

ایییول مهندس جوون خودمون

leila یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

man bare avval 40 shodam bare dovvom 36

عالیه افرین
ایول

M.S چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ http://itpedia.blogsky.com

سلام
جالب بود

یه بار زدم شد 38

بار دوم شد 26

سلام بر نویسنده ی محترم itpedia
چشات جالب می بینه عزیزم
ایول

مریم سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

sajad joona delet besooze man 35 shodam

سوخت الان
ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد