متن آهنگ Massari-Till i found you با ترجمه

دوستان در خواست متن آهنگ Massari-Till i found you رو کردن

که تو این پست گذاشتم

اگه اشکالی توش دیدین ممنون می شم راهنماییم کنین

(Verse1)
If only I can show you:اگر فقط می تونستم نشونت بدم

All of the things you mean to me:این که تو از دید من چگونه هستی

My heart is aching for you:قلب من به خاطر تو آشوب(پرطپش) است

I know that you were made for me:می دونم که برای من ساخته شدی

Although I barely know you:با اینکه خیلی کم می شناسمت

I love the way you make me feel:عاشق حالتیم که باعث میشی تو من ایجاد شه

I want to get to know you:می خوام بشناسمت

Feel like an angel next to me:مثل یک فرشته کنار منی


(Chorus)

I wanna fall in love:می خوام عاشق بشم

You're everything I've ever wanted:تو تمام چیزهایی هستی که من می خواستم

Girl when I feel your touch:دختر وقتی حست می کنم

I know my soul is calling for you:میدونم که روحم دنبال توست

I want you in my life:می خوام تو زندگیم باشی

I wanna be your one and only:می خوام یکی یدونه ی تو باشم

Pick up you every night yeahhh:هر شب به دنبالت میام

I do anything for you:هر کاری واست می کنم

I used to wonder why:تعجب می کردم که چرا

Why I've always been so lonely:چرا این همه مدت این قدر تنها بوده ام

I never thought That I: هیچ وقت فکر نمی کردم که من

Fall in loveUntill I found you:عاشق بشم تا وقتی تو رو پیدا کردم

Fall in love Until I found you

Fall In loveUntil I


به ادامه ی مطلب
مراجعه کنید
...

(Verse2)

If only I can hold you:اگر فقط می تونستم بغلت کنم

And tell you things you need to hear:و چیزهایی که باید بشنوی رو بت بگم

I kiss your hands and show you:دستاتو ببوسم و نشونت بدم

You were the girl livin' in my dreams:دختری هستی که تو رویاهامه

I'll always be there for you:وجودم همیشه به خاطر توئه

Never treat you wrong you can lean on me:هیچ وقت باهات بد رفتار نمی کنم،می تونی بهم تکیه کنی

I'll be the one you go to:من اونیم که به تو میاد

I'll make you strong baby You are my queen:قوی میسازمت عزیزم،تو ملکه ی منی


(Chorus)


I wanna fall in love

You're everything I've ever wanted

Girl when I feel your touch

I know my soul is calling for you

I want you in my life

I want to be your one and only

Pick up you every night yeahh

I do anything for you

I used to wonder why

Why I've always been so lonely

I never thoughtThat I

Fall in loveUntill I found you

Fall in loveUntil I found you

Fall In loveUntil I

(Brigde)


I want the world to know:می خوام دنیا بدونه

That I want you girl(Baby baby):که می خوامت دختر

I need you lady(Baby stay with me):می خوامت خانومی

Baby till I found you:عزیزم تا پیدات نکرده بودم

I never knew that your love:به هیچ وجه نمی دونستم که عشقت

Can set me free:می تونه آزادم کنه

I want you in my life

(I want you in my life I want you in my life Baby)

I want to be your one and only

Pick up you every night yeahh

I do anything for you(Da da da da )

I used to wonder why

Why I've always been so lonely

I never thought That I

Fall in loveUntil I found( never thought that I could fall in love)

(Till I found you )

( never thought that I could fall in love)

(Till I found you )

I want you in my life(I want you in my life I want you in my life Baby)

I want to be your one and only

Pick up you every night yeahh

I do anything for you(Da da da da )

I used to wonder why

Why I've always been so lonely

I never thoughtThat I

Fall in loveUntil I found you


------------------------------------------------------------------------------------ 

نظر یادتون نره 

مرسی

نظرات 13 + ارسال نظر
مری سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 07:18 ب.ظ

چرااا نمیشه دانش کنم هیچ جاا نمیشه دانش کنم لطفا ب ایمیلم بفرستیددmmm.maryami@yahoo.com

Amirshayan دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:28 ب.ظ

یکی از زیبا ترین آهنگایی ک تو عمرم شنیدم
تا الان بیشتر از بیست بار گوش دادم ولی هنوزم خسته نشدم ازش..واقعا زیباست
ممنونم از ترجمه ی روون و خوبتون
چقققدر معنی این آهنگ باحاله
خیلیییی خییلییییی ممنوووونمممم عاالیییی بوووود

secret شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:13 ب.ظ

این اهنگه خاطره خیلی دردناکی برام داره
ممنون...لطفا معنی اهنگای دیگه ماساری رو هم بزارید.

Helia یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ http://shadamy.blogfa.com

آهنگش واقعا حرف نداره خیلی از آهنگای ملایم خوشم میاد
معنیش هم خیلی قنگ بود ازتون ممنونم

خواهش میشه :)

30NA جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ق.ظ

KOLIYATA MERSIIIIIIIIIIII

کلمه اولیو نفهمیدم ولی خواهش می کنم قابلی نداشت

sahar شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ

mer30

خواهش میشه

sara دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.girlbehdasht.blogfa.com

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii...vagheaaan mamnoooon!!!!!
dasset dard nakone

خواهش میشه

shiva73 پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://shiva73 .blogfa.com

خیلی خوشم اومد مرسی

خواهش می کنم
قابلی نداشت

مایده جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://extraterrestrial73.blogfa.com

سلام
من مایده ام
خیلی وقت بود که دنبال لیریکس این اهنگ بودم
عاششششششششششششششششقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام
خوشحالم تونستم کمک کنم

آرتمیس دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

tnx,that was great baby

خواهش می کنم
قابل شما رو نداشت

گوگولی چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

اااااااااا...
این شعر معنیش این قدر باحال بود؟
من چه جوری می تونم تو وبلاگتون نویسنده شم؟

آره خیلی باحاله
شما ایمیلت رو واسم بفرست تا دعوت نامه بدم عزیز

یک دانشجو پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://1daneshjoo.blogsky.com

وری وری وری تنکس ! واقعا میسی !

خواهش می کنم
قابل شما رو نداشت

DANi چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ق.ظ

ino taghdim mikonam be aziztarinam
ham manish ham ahangesh kheili kheili ziba bud
tnx

بله همین طوره
خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد