تست روانشناسی-آیا می توانید همسر یا نامزد خود را جذب کنید؟

تست جالب روانشناسی

با خواندن اولین تست و انتخاب گزینه مناسب به سوالی که هر گزینه مشخص کرده بروید و به آن سوال جواب دهید.

مثلا اگر گزینه پ سوال ۱ را انتخاب کردید دیگر لزومی ندارد سوال ۲ و ۳ را پاسخ دهید فقط کافی است به سوال ۴ مراجعه کنید

 

 

۱) بیش از همه دوست دارید به کجا سفر کنید:

 

الف) پکن: رجوع شود به سوال ۲

ب) توکیو : رجوع به سوال ۳

پ) پاریس : رجوع به سوال ۴

 

 

۲) آیا تا به حال با دیدن فیلم ترحم انگیزی به گریه افتاده اید؟!

 

الف) بله : رجوع به سوال ۴

ب) خیر : رجوع به سوال ۳

 

 

۳) اگر با نامزدتان قرار داشته باشید و او یک ساعت بعد هم سر قرار نیاید چه کار می کنید؟!  

 

الف) نیم ساعت دیگر صبر می کنید : رجوع به سوال ۴

ب) فوری از محل قرار می روید : رجوع به سوال ۵

پ) آنقدر صبر می کنید تا بیاید : رجوع به سوال ۶

   

 

۴) آیا دوست دارید به تنهایی به سینما بروید؟

   

الف) بله : رجوع به سوال ۵

ب) خیر : رجوع به سوال ۶

   

 

۵) اگر در ابتدای آشنایی با نامزدتان او بخواهد دست شما را بگیرد چه واکنشی نشان می دهید؟

 

الف) از این کار امتناع می کنم : رجوع به سوال ۶

ب) برای مدت کوتاهی دستش را می گیرم: رجوع به سوال ۷

پ) پیشنهادش را قبول می کنم و دستش را می گیرم: رجوع به سوال ۸

 

  

۶) آیا شما فرد شوخ طبعی هستید؟

 

الف) بله : رجوع به سوال ۷

ب) خیر : رجوع به سوال ۸

 

   

۷) به نظرتان مدیر توانایی هستید؟

 

الف) بله : رجوع به سوال ۹

ب) خیر : رجوع به سوال ۱۰

   

 

۸) اگر امکان داشت دوباره به دنیا بیایید دوست داشتید چه جنسیتی داشته باشید؟

 

الف) مرد : رجوع به سوال ۹

ب) زن : رجوع به سوال ۱۰

پ) اهمیتی ندارد : شخصیت نوع ۴

 

۹) آیا در آن واحد بیش از یک دوست صمیمی دارید؟

 

الف) بله : شخصیت نوع ۲

ب) خیر : شخصیت نوع ۱

 

۱۰) آیا به نظرخودتان فرد باهوشی هستید؟  

 

الف) بله : شخصیت نوع ۲

ب) خیر : شخصیت نوع ۳

   

 

 

پاسخ تست

 در ادامه مطلب

...

شخصیت نوع یک:

به شما تبریک می گوییم:شما برای نامزد یا همسرتان فرد بسیار جذابی هستید.حتی از منظر او شما زیبایی چشم گیری دارید. نه تنها ترکیب ظاهری زیبایی دارید.بلکه شخصیت شوخ طبع و لطیفی دارید.شما فرد فرهیخته ای هستید و می دانید که با همسرتان چگونه کنار بیایید و وقت تان را در اختیارش بگذارید.به این ترتیب است که شما فرد دلخواه او به شمار می روید.

 

شخصیت نوع دو:

کاملا خوب:شما به راحتی نامزد یا همسرتان را جذب می کنید اما خودتان را به این راحتی در دام عشق گرفتار نمی کنید.شوخ طبعی تان او را وادار میکند تا با شما کنار بیاید. او از بودن در کنار شما احساس شادمانی بسیاری دارد.

 

شخصیت نوع سه:

بد نیست،شما نمی توانید به خوبی نامزد یا همسرتان را به خود جذب کنید. اما خصوصیات جالب توجهی دارید که او بتواند با تکیه بر انها با شما کنار بیاید.سعی منید برای مشاهده امور مختلف دیدگاه یگانه ای داشته باشید.شما در چشم دوستانتان فردی کاملا صمیمی هستید.

 

شخصیت نوع چهار:

مواظب باشید،شما نمی توانید نامزد یا همسرتان را به خود جذب کنید چرا که دانش و ارزشهای غریزی انسانی والایی برخوردار نیستید.گاهی مواقع از خودتان بی تفاوتی هایی نشان می دهید به همین دلیل است که مورد پسند همسرتان نیستید

 من خودم شخصیت نوع دو شدم 

------------------------------------------------------------------------------------ 

نظر یادتون نره 

مرسی

نظرات 17 + ارسال نظر
حالا بماند چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

دیگه چی میخواستی بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچی
فقط جواب شما رو دادم

حالا بماند چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

چرا نخ میدی آقا؟خجالت داره والا.

شما خودت میگی عزیز
من که چیزی نگفتم

حالا بماند شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

این بلبل زبونیا مال همون دمه ست که با توکل به خدا قراره بچینمش.

جدی؟
من منتظرم...

حالا بماند جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

مثل اینکه دخترا رو دست کم گرفتی آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختر داریم تا دختر

حالا بماند پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

نه بابا شما پسرا گناه ندارین میخوام دمتونو از ته بچینم.حالا خودمونیم شخصیت ۴ شدی نه؟؟؟؟

خودت تنهایی؟

حالا بماند شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

خوبه که تو مسایلی که بهت مربوط نیست دخالت نمیکنی نه خوشم اومد
کلا میدونی چیه؟دوست دارم بهت گیر بدم


چرا آخه؟
گناه دارم

حالا بماند پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

مریم عزیزم به این پسرا هیچ جای اعتماد نیست.لطفا بیخیال تست بشو یه وقت دیدی یه تست بذاره کارت به بمارستان بکشه هاااا
مطمئن باش خودش شخصیت ۴ شده روش نمیشه بگه

خیلی معذرت می خوام این صحبت بین شما و مریم خانومه و به من مربوط نمی شه
به جز اون جاش که گفتین شخصیت نوع 4 شدم
اینو تکذیب می کنم البته اگه می شدم هم واسم مهم نبود
مرسی از این که سر می زنی

مریم چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

عزیزم لطفا یه تست خوب بذار
اینم لحن خوب

آفرین
حالا که دختر خوبی شدی میذارم

مریم دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

یک تستی بذار که جوابش خوب در بیاد
جون من بذار
اگه نذاری

همینو لطفا یه کم با لحن بهتر بگو
سعیمو می کنم

مریم سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

kheili maskhare bood man shakhsiate 4 shodam halam az webet beham mikhore
naomidam kardi man kheili ham jazabam
harki mano mibine divoonam mishe

این تست ها همیشه درست نیست و جنبه علمی نداره دوست من
حتما در مورد شما اشتباه می کنه
متاسفم که باعث شد حالتون به هم بخوره
لطفا بگین که چکار کنم بهتر شه و حالتون به هم نخوره؟

ye doost جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

kheiliha khodeshoono moarefi nakardan manam mesle baghiye!! dar zemn web jalebo amoozandei dari behet tabrik migam.

باشه هر جور راحتی دوست من
نظر لطفته عزیز

ye doost سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ

agha man 2 shakhsiyati shodam hala chi kar konam

شوخی بامزه ای بود
دوست من چرا خودتو معرفی نمی کنی؟

؟ سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ

من دو شخصیته شدم حالا چی کار کنم؟

شوخی بامزه ای بود

یک دانشجو دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://1daneshjoo.blogsky.com

ایول ! شخصیت نوع ۱ شدم !! خوش به حال زنم D:

بله واقعا

ashena یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

man noe 2 shodam
.vali man be tale biniye mahe tavalod bishtar eteghad daram

من به هیچ کدوم اعتقاد ندارم
فقط واسه سرگرمی گذاشتمش
ممنون که سر زدی و نظر دادی

دن یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

he he manam shakhsiyate noe yek budaaaaaaaaaam

تبریک می گم دوست من

دختر شمال شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://r00zaneh.nlogsky.com

من شخصیت نوع ۱ شدم

ای ول همشهری
کارت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد