دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.1751 Beta

دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.1751 Beta


قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
- قابلیت چت مسقیم با دوستان خود در سایت Facebook.
- اضافه شدن بازیهای جدید به نرم افزار.
- نمایش پیغام ها و آپدیت های جدید دوستان خود از سایت های Yahoo! Pulse, Flickr, Facebook, Twitter و ...
- قابلیت به اشتراک گذاری status مسنجر خود در Yahoo! Pulse, Facebook و Twitter.
- و ...

دانلود در
ادامه ی مطلب
...

دانلود با حجم 16.8 مگابایت

(راست کلیک و save target as)

------------------------------------------------------------------------------------- 

نظر یادتون نره 

مرسی

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

یک نوع مسنجری هست که من تو فیلم داستان جدید سیندرالا دیدم.. خیلی متفاوته ...ولی خیلی جالب بود ..البته هر چی گشتم پیدا نکردم

ممنون میشم اسمشو بگید
(شاید وجود خارجی نداشته باشه)

دن پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

دانلودش کردم
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

خواهش می کنم

رضا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

سلام
چطوری ؟
با امکان چت با فیس بوکش حال کردم ،‌برم ببینم اگ ندارمش دانلود کنم

سلام رضا جان
شکر مرسی خوبم
آره عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد