مراقب این قطعه در کافی نت ها باشید

 این قطعه این امکان را دارد که پس از اینکه شما اطلاعات حساب بانکی را وارد کرده و کامپیوتر را ترک میکنید، به راحتی مجددا حساب شما را باز کرده و همه موجودی حساب شما را سرقت کند، زیرا همه کلماتی که تایپ کردهاید در این قطعه سیاه ذخیره شده است. 

 

 

 

بنابراین پیش از استفاده از کامپیوتر در چنین اماکنی پشت کامپیوتر را چک کنید تا از عدم وجود چنین قطعهای اطمینان حاصل نمایید. 

 

 

 

با این روش و بسیاری از روشهای دیگر میتوان اطلاعات حساب بانکی شما را در مکانهای عمومی سرقت کرد؛ بنابراین تا جایی که ممکن است در مراکز عمومی حساب بانکی خود را چک نکنید. حتی محل کار!! 

 

اگر قادر به مشاهده ی عکس(ها) نیستید روی عکس راست کلیک و   Show Pictureرا انتخاب نمایید.

------------------------------------------------------------------------------------- 

منتظر نظرهاتون هستم 

مرسی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام
برای من که خیلی جالب بود کلا این وبلاگ مطالب بدرد بخور زیادی داره ممنونم

سلام
باعث افتخاره منه

افخمی جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام خیلی جالب بود مرسی

نظر لطفته دوست من

رضا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.rashcms.com

سلام سجاد جان
چطوری؟خوبی؟
آره در مورد این قطعه شنیده بودم
ولی این قطعه خطرناک تر از نرم افزارهای موجو نیست
منظورم key logger ها هستند
البته اگر از صفحه کلیدهای مجازی استفاده کنیم تا حدودی میتونیم جلوی این برنامه ها رو بگیریم
اما بدتر از نرم افزار یا سخت افزارهای این چنین بشر ها هستند !
چند نمونه سایت بود طرف سایت مثلا فروش کارت شارژ زده بود و صفحه اطلاعات بانک تقلبی بود و بعد از پز کردن اطلاعات برای طرف ایمیل میشد و ...
از یکی از دوستای خودم با این شیوه 800 تومن زدند ! البته طرف قطی بود رفت پیگیری غیر قانونی کرد (شناسایی(بند پ) -> مشت ) پولش رو پس گرفت !

سلام رضا جان
بله درست میگی،متاسفانه از این کلاه برداری ها زیاد اتفاق می افته
به هر حال ممنون از نظرت
موفق و بهروز باشی

گوگولی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

خیلی خوبه که این مطلب رو گذاشتی
من خودم با چشم خودم دیدم این قطعه رو
موفق باشی

بله همین طوره متاسفانه
ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد