کتاب الکترونیکی آموزش کامل و پیشرفته Java Script

امیدوارم این پست به درد دوستان علاقه مند به جاوا اسکریپت بخوره 

 

زبان: فارسی 

 

ناشر: آی آر پی دی اف 

 

پسورد:www.irpdf.ir 

 

تعداد صفحات: 164 

 

دانلود با حجم ۳۹ مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
زائر69 شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

خوبی؟

همه چی ارومه همه چی تامینه این چقدر خوبه که قیمتا پایینه

همه چی ارومه مسؤلا خوابیدن شک نداری دیگه تو به اوضاع من

همه چی ارومه من چقدر خوشحالم صد تومن تو جیبم به خودم میبالم

تو داری میری از چشات معلومه من فقط بیکارم همه چی ارومه

بگو این ارامش تا ابد پا بر جاست بگو از یارانه این تورم بیجاست

همه چی ارومه...


با یک پست جدید با عنوان یک فیلم عاشقی به سه روایت بروزم .
منتظر حضور گرم و نظر پرمهرت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد