کتاب الکترونیک ۵۰۴ کلمه ضروری انگلیسی

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های آموزشی زبان انگلیسی می باشد.  

 

 

  

اگر قادر به مشاهده ی عکس(ها) نیستید روی عکس راست کلیک و   Show Pictureرا انتخاب نمایید.  

  

ترجمه و تلفظ گذاری : رضا دانشوری 

تعداد صفحات : ۳۷۹ 

 

دانلود با حجم ۹.۳۹ مگابایت ( روی لینک راست کلیک و  Save Target As را انتخاب نمایید 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

نظر یادتون نره... 

ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

این که دانلود نمی شه

لینک مشکلی نداره
دوباره امتحان کنید

زائر69 پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

خوبی؟

همه چی ارومه همه چی تامینه این چقدر خوبه که قیمتا پایینه

همه چی ارومه مسؤلا خوابیدن شک نداری دیگه تو به اوضاع من

همه چی ارومه من چقدر خوشحالم صد تومن تو جیبم به خودم میبالم

تو داری میری از چشات معلومه من فقط بیکارم همه چی ارومه

بگو این ارامش تا ابد پا بر جاست بگو از یارانه این تورم بیجاست

همه چی ارومه...


با یک پست جدید با عنوان یک فیلم عاشقی به سه روایت بروزم .
منتظر حضور گرم و نظر پرمهرت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد